awie's FotoPage

By: awie awi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Thursday, 14-Jun-2007 13:59 Email | Share | | Bookmark

ini la belakang rumah kita
besar kan pokok pey kita


Thursday, 14-Jun-2007 13:25 Email | Share | | Bookmark

tengah bakar arang batu
ni pokok2 masa musim winter semua botak tak ada daun
ini la dapor kita org boleh tahan jugak selerak
View all 6 photos...


Sunday, 10-Jun-2007 20:24 Email | Share | | Bookmark

singah kt castle
tengah tungu nak naik kereta api nak panjat gunung pagi2 buta,pu
adik dengan pakwanya tengah sembang mcm ayam ngn etik
View all 4 photos...


Saturday, 9-Jun-2007 23:33 Email | Share | | Bookmark

adik dengan anak patong nya
duduk kt london adik mewah dng anak patong
adik tengah sembayang
View all 6 photos...

kakak dan adik tengah nak pegi sekolah


Saturday, 9-Jun-2007 22:40 Email | Share | | Bookmark

dapor kt rumah kita org kecah gila
ini la kereta yg pernah aku tengok panjang gila
tengah lepak tengok tv tengok katun tak abis2

semasa dekat park musim spring



semasa kt park tungu kereta api sampai nak naik pusing2


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net